O grze

Reksio i Czarodzieje to już trzecia gra z serii Przygody Reksia.
Gra swoją premiere miała w 2004 roku.





Więcej Szczegółów
  

Opis z pudełka

Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania.

Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio...

Tego dowiesz się w grze!

Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...?

Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci?

Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady?

W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną?

Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend?

Pobierz  

Ważne!

W przypadku zminimalizowania gry, należy ją zapisać i uruchomić ponow​nie, ponieważ występuje pewien błąd graficzny. Po zrestartowaniu wszy​stko wraca do normy i można grać dalej​​​​​​

Książeczka z kodem

Ta strefa to twoja wirtualna książeczka z kodem! W pewnym momencie grania, zostaniesz poproszony o kod z książeczki. Aby móc grać dalej będziesz musiał go podać. Jest to stara forma zabezpieczenia przed piractwem, które dziś jest nieaktywne.


Kod znajduje się po prawej stronie
800x600
Rozdzielczość
3,5
godziny rozgrywki
2004
Rok wydania

Zdjęcia z gry